Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-06, 11:26   #124
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Blander jeg borti litt her jeg. bare lurer på hva man skal mes slike midler når man allrede spiser lav GI mat på lavkarbo. Cluet er jo at kroppenskal kunne omstille seg, hormoner, blodsukker etc stabiliseres ved et naturlig kosthold. ikke ved å ta kunstige tilskudd resten av livet. For tar man slike tilskud jobber jo ikke kroppen selv, den blir kusntig stimulert til å reagere !

.....bare lurer jeg ....

Enig med du, Nille.

Var usikker selv om jeg skulle bruke Metformin når jeg følger lavkarbo, spesielt ketose, men det skulle jeg faktisk. Beskjeden kom fra Fedon selv. Men de ville følge med på blodprøver da, om jeg faktisk trengte de.