Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-06, 19:25   #6
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Typisk pco`ere?

Jeg har ganske kraftig PCOS (i følge PCOS-lege-guruen her i Trondheim), men unormalt lave testosteronnivåer til å ha såpass PCOS-preg.

Har en del kroppshår ja . Lange og tildels manglende sykluser. Cyster på eggstokkene. Kraftig insulinresistent med overvekt (men har oppnådd normale blodprøver ved å gå ned 25 kilo med lavkarbo og metformin i 2002). Dessverre er en del av disse kommet på igjen (ikke alle), men jeg jobber med saken. Har alltid vært sterk (selv da jeg var tynn en gang i tiden), foruten i armene da.

Hvordan var svangerskapene dine da. De med forhøyet testosteron har en tendens til kvalme/oppkast i hele svangerskapet, og metformin (diabetesmedisin) ser ut til å virke gunstig på denne kvalmen.