|
Sv: Mange PCO(S)ere her?
Så bra at det er litt aktivitet i denne diskusjonen igjen! Er så stille her inne (jeg bråker ikke så mye selv heller da). Jeg har presentert meg tidlig i diskusjonen, men i korte trekk er dette meg: 31 år, PCOS, pasient hos vidunderlegen i Trondheim, går på metformin 3x850 mg, lite bivirkninger ved resusert karbo-inntak, barnløs (2 mislykkede IVF-forsøk), evig jojo-slanker , men forhåpentligvis klarer jeg å gjøre noe med det nå! Gikk så fint her i fjor-gikk ned mange kilo! Så skjedde endel ting i livet mitt som gjorde at tanken på riktig kost osv ble litt glemt! Sluttet da også å ta metformin. Og gud bedre som jeg raste opp i vekt!! Så nå er jeg så å si "back to basic" og må starte på nytt!
Lurer på om dere har hørt om "Glycemic index balance" som er et produkt fra Shine club? Fikk nemlig anbefalt å prøve det da har vist seg å ha god effekt på insulinresistens.. .. .. Noen med erfaring? Er det noe i det at det virker eller er det bare tull, tro? Vurderer å prøve det - det kan da iallefall ikke gjøre noe skade?
Ellers vil jeg bare si at jeg følger med her inne og håper vi kan prates litt her. Interessant og motiverende å snakke med andre i samme situsjon som meg selv!!
Hei då
|