Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-06, 21:18   #114
Flippa
Nytt Medlem

Flippa sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 46
Flippa er på en erverdig vei

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Jeg er også en PCOS`er...

Og jeg hater at jeg har det!!!!

Nå har jeg begynt å tenke lite karbohydrater og lav GI. Pluss at jeg ska trene mye mer kondis og svetting i stede for denne styrketreninga. Vil jo ha muskler, er ikke det, men jeg er jo steike meg muskuløs nok
Jeg er inne i en fase der jeg synes synd på meg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor alt mulig skal ramme meg og jeg reiser meg opp hver gang, klar for å ta en ny trøkk... Er barnløs, men inne i prøverørssystemet. Skal opp til St. Olavs igjen i september og innen den tid SKAL jeg ned 10-12 kg.

Bare et tilleggsspørsmål ang. BMI. Blir ikke den veldig misvisende?? Jeg har spekk rundt magen, men ikke verre enn at jeg før frokost på en god dag føler meg "vanlig". Jeg er 168 høy og 82 kg. Det er jo ganske masse tror jeg. I alle fall når jeg ser på andre som veier ca det samme (les: slankefarmen-amerika). Så tenker jeg... Æsj... Hvorfor i all verden skal dette skjelettet mitt veie så masse?????? Er det virkelig nødvendig Men mest av alt. BMI`en min sier lite om fedmen... Den tar jo bare tyngden... Eller???

Ser fram til å høre hvordan det går med dere andre PCO/PCOS`ere
Også ser jeg fram til å kunne ha et JIPPIINNLEGG hvor jeg kan fortelle at jeg har gått ned noen kilo!!!

Beste, beste hilsen Flippa!

Flippa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilnærmet lik Lindberg... Svar med sitat