|
Sv: SOS-dietten
Det er ikke SÅ enkelt som det ser ut som i denne artikkelen. Den er grovt forenklet. Den er "oppfunnet" av en PT som har slått seg opp som trener for kjendisene. Kostholdsekspert er hun ikke, men har funnet frem til en kombo som hun mener hjelper dem. Og det gjør den jo. Slik jeg har forstått på de som har prøvd hennes opplegg (et par stk. på et annet forum), så er det faktisk treningen som gjør utslaget - maten betyr ikke så mye annet enn psykisk. En av jentene jeg kjenner har gått bort fra kostholdet fordi hun begynte å få søtsug og føle sult igjen (DET skulle vel ikke skje ?? ) - dessuten funket ikke spisedagen for henne. Hun endte opp med å legge på seg. Men fortsetter treningsoppleget med trener, for det var visst helt topp. Hun har bedre effekt med sitt Protein Power kosthold enn SOS kostholdet altså.
Minner om at dette er en KUR og ikke en varig kostomlegging.
Cluet er ikke hvilken diett eller treningsmetode man følger, men at det du gjør funker for akkurat DEG.
Jeg kan også ta av x-antall kilo og bli stram og fin i kroppen om jeg ikke har annet å konsentrere meg om - har personlig trener (PT) hver dag og kokk som lager maten min
*løper for å finne e-mail adressen til det SPA'et jeg leste om*
*er 14 dager nok tro ??*