Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-06, 16:33   #48
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Stekt kjøttdeig som har stått ute = må kastes?

Supert innlegg Torkil - takk for at du kommer med fakta!

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Forøvrig mener jeg at det ikke er bra å være hysterisk i forhold til bakterier, litt må vi utsette immunforsvaret for for å holde det i gang. Hvis vi blir for hysteriske kan vi jo aldri spise ute, eller reise til andre land..

Ja, ikke sant?

Også er det jo slik at et immunforsvar er jo bygget opp gjennom et helt liv. Noen reagerer annerledes på ting enn andre.

Igjen så svinger jo et immunforsvar også. Jeg er f.eks mye mere utsatt for "angrep" (sykdom) dagene etter at jeg har drukket uanstendige mengder med alkohol. Og den vinteren (for 1.5 år siden) hvor jeg var kjempeflink med masse grønnsaker og vitamin- og mineraltilskudd (og naturlig mat, lavkarbo) - var jeg ikke forkjølet eller syk på annen måte.