Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-06, 09:37   #6
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: hva gjør jeg?

Tusen takk Fjonken! Jeg fikk noen tips der, ja. Jeg hadde en kontrakt, men den gikk ut i mars. Jeg fikk beskjed muntlig at jeg var fast ansatt, dog ikke direkte fra sjefen, så hvis personen som sa det ikke blir "kjøpt opp" eller no sånt, så har jeg jo h*n sitt ord der.

Det er snakk om problemer pga forhold på arbeidsplassen, som går på nedtrykking, mistrivsel osv. Og jeg har snakket med legen, som har nevnt at det kan være like lurt å sykemelde meg så lenge jeg jobber der. Jeg skal til legen igjen på torsdag så får vi se hva han sier. En ting er sikkert, og det er at jeg fungerer ikke på den jobben igjen...

Jeg håper bare de ikke sier meg opp siden jeg ikke har skriftlig kontrakt. Jeg skriver jobsøknader for harde livet, og håper på å få napp et sted snart.

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"

Sist redigert av dingpot : 07-08-08 kl 19:06.
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat