Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-06, 20:03   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Litt legehjelp (barn) ?

Jeg er så bekymra for lillemor på 5....

Da jeg henta ho i barnehagen i dsag, satt ho i en krok og holdt seg i bakhodet og skrek som bare det. Ho hadde vært sånn i 15-20 minutter. Ho sa ho hadde vondt i hodet. Dette skjedde like før det begynte å tordne og lyne og hagle som pokker!
I bilen på vei hjem, ble det værre og værre. Og hun begynte å svette. da vi kom hjem la hun seg på sofa'n, men måtte reise seg med en gang og fly på do å kaste opp. så slokna hun helt på sofa'n.

Nå har hun nettopp våkna, er ganske varm. Og bare ligger der nesten apatisk å ser rett fram for seg.... Hun nikka når jeg spurte om det fortsatt var vondt....

Hva kan det være...?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat