Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-06, 10:49   #33
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Stekt kjøttdeig som har stått ute = må kastes?

Fjonken: du sier at folk kan bli dødsyke av matforgiftning, og i en del tilfeller faktisk også dø. Har du noe "statisikk" eller noe sted du tar dette fra?
Jeg har jobbet på mage-tarmavdeling, og aldri vært borti matforgiftede folk som har holdt på å dø... Jeg har vært med på at de har vært syke ja, og har måttet fått intravenøs behandling pga dehydrering, (noe som i og for seg kan føre til at folk dør), men i de tilfellene jeg har vært borti har folk aldri kommet "for sent" til sykehuset.

Jeg har til og med hatt matforgiftning i Romania i 94, den gang dette virkelig var et land langt etter norsk standerd, og jeg overlevde det også...