Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-06, 10:36   #29
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Stekt kjøttdeig som har stått ute = må kastes?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Den kjøttdeigretten du sikter til gav deg diare og løs mage. Det indikerer at det var noe i den maten som irriterte tarmsystemet ditt. Det var neppe nok bakterier til å gjøre deg dausjuk, eller du var heldig og fikk i deg bakterier med lav giftighetsgrad. Men du risikerte mye da du spiste denne maten. For som jeg sagt tidligere vi ser ikke bakteriene og vi kan ikke på noen måte gå ut i fra at de er av den ufarlige typen. Du kunne like godt ha blitt dausjuk for å si det sånn, men var heldig og slapp unna med litt magebesvær. Ikke sikkert du er like heldig neste gang.

Men du Fjonken - refererer du til retten i mitt første innlegg? For jeg BLE ikk sjuk og dårlig, men det var kanskje du som gikk utifra det, fordi jeg skrev at jeg fikk vondt i magen etter to timer? Eller kom det ikke godt nok frem? Diare og løs mage fikk jeg ikke.

For the record; jeg fikk hverken diare eller løs mage av kjøttdeigretten jeg snakket om i første innlegg. Hverken første, andre eller tredje gangen jeg forsynte meg. Første gang fikk jeg litt vondt i magen, men ikke andre og tredje gang.