Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-06, 02:07   #1
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

har noen boken "sukkerbiten" av Lindberg?

Jeg lurte nemlig litt på næringsinnoldet han oppgir pr. 100 gram på brød bakt på brødmiksen hans. Jeg pugget ikke boka "sukkerbiten", men merer å ha lest at brødet fra brødmiksen innehold flere karber enn kjøpebrødet.

Det han oppgir på siden er: Næringsinnhold:
100 g ferdig brød gir 837 kJ (199 kcal), 16,5 g protein, 14 g karbohydrat, hvorav sukkerarter0,8 g, Fett: 8,6 g hvorav mettede fettsyrer 1,2 g, enumettede fettsyrer 2,5 g, flerumettede fettsyrer 4,8 g,
kostfiber 16,7 g, Natrium 0,4 g.

Jeg synes 14 gram karbohydrat høres veldig lite ut, mindre enn i de ferdigbakte, så vidt jeg har forstått.

Hvis noen har "sukkerbiten" er næringsinnholdet for brødet oppgitt der.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat