Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-04, 14:51   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fort deg ut og kjøp deg en vekt !!! Det er du helt avhengig av for å telle karber på Atkins ! Ellers kan du komme helt ut å kjøre !

Inntil videre:

Middels tomat = ca. 5 netto karber
1 cherry tomat = ca. 1 netto karb
paprika = ca. 1 karb pr ring (rød og/eller gul)
1/2 middels løk = ca. 4 netto karber
Broccoli = ca. 1 netto karber (pr 50 gram små buketter)

Ingefær uttrekk tror jeg ikke det er mye karber i nei. Ikke bry deg med det. Ikke laken til skjellene og rekene heller, - men den smaker jo pyton da. Masse e-stoffer og faenskap er det i den også, - så jeg ville heller ha tømt det i vasken !

1 glass vin er ca. 2 karber. Bare husk at når du drikker alkohol vil kroppen velge å brenne den FØR den brenner fett. Det kan ta 2-3 dager før den brenner fett igjen......