Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-06, 21:48   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: ka skjer etter ketolyse-kuren

Kan ikke svare på alle spørsmålene dine, men kan i hvertfall si at jeg skal over på Lindberg etter at jeg er ferdig med kuren. Går jeg tilbake til vanlig kost vil kiloene snike seg på igjen, det var jo den maten jeg spiste før jeg begynte på ketolysekuren som er årsaken til at jeg ble overvektig. Vil ikke tilbake dit. Lavkarbo er en livsstil og ikke en slankekur, kroppen min stortrives på lavkarbo-kosthold og planen min er at jeg for bestandig skal holde denne livsstilen.

Kan ellers anbefale ketolysekuren, den fungerer glimrende for min del ihvertfall

Og frukt er ikke ketolyse mat

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat