Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-06, 13:30   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Pro-Phase... er det noen vits?

Jeg fikke n prøvepakke i posten på noen tabletter som heter Pro-Phase m/ krom.

"Pro-Phase egner seg som kosttilskudd for vektreduksjon og vekttap. Phaseolus Vulgaris ekstrakter virker som alpha-amylase inhibitor og hindrer opptak av energi i form av karbohydrater fra stivelse. Krom regulerer blodsukkeret og kan dempe søthunger. Dosering 2-3 tabletter 20min før stivelsesrike måltider. Max døgsdose er 12 tabletter."

Er det noe hjelp i sånt?

jeg tar 3 stk. hver gang jeg skal spise et måltid som inneholder enten brød, pasta, ris eller poteter. Og før maten på lørdagskvelden, for da blir det som regel bittelitt ekstra. Jeg vet ikke om de har noen som helst effekt. Men jeg innbilder meg nå det da.... Har ikke gått OPP i hvertfall

Noen som har erfaring?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat