Tråd: "Lettere liv"
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-04, 13:27   #5
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jammen jenter, se hvem som driver sidene da ???!!!!

© Roche Norge AS, Kristoffer Robins vei 13, Pb.41 Haugenstua, N-0915 Oslo Tlf +47 22 78 90 00 Fax: + 47 22 78 90 99

Og hva produserer de ? XENICAL !! (som det står på den blåe linja øverst på skjermen når jeg tar frem siden deres)

Når noen som kommer med slankeråd ER eller er sponset av en legemiddelprodusent, syser det en STOR RØD varsellampe hos meg.

Lurer på om jeg skal sende dem en mail..... skal tenke på det og se når jeg kommer hjem om jeg gidder bruke tid og energi ......

Nille..om ikke annet så kan du jo sende dem en kopi av innlegget ditt til VG...

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat