Tråd: Spørsmål
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-06, 14:17   #4
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Spørsmål

Jeg råder deg til å vente med Atkins til du har boka og har lest den nøye og virkelig satt deg inn i hva det innebærer. Lev lavkalori til det er gjort og kos seg på daten med god samvittighet. Men så når boka er lest og prinsippene forstått må du holde deg strikt til reglene for å få sukess..
Jeg sa det til deg tidligere og jeg sier det igjen. Du må forstå det du gjør og du må forstå hva som skjer i kroppen og hvorfor, før du tar til. Ellers får du et dårlig resultat i starten og blir demotivert og forbanna og skylder på Atkins og sier dietten er no forbanna tull. Mange før deg som har gjort det nemlig. Mange som starter opp uten det minste kunnskaper om hva de begir seg inn i.. Da går det også som regel helt galt. Og mange har forbannet dietter som de i prinsippet ikke har fulgt. De har bare satt Atkins som navn på noe de selv har slengt sammen. Vær så snill.. Ikke gjør den feilen du også..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat