Tråd: Frukt
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-06, 22:37   #28
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av polvott

Jeg er på atkins vedvarende vekttap, men fortsatt på 20 karbo. Jeg har tenkt til å holde meg på 20 karbo også.

Går det greit hvis jeg spiser et halvt eple innimellom da? Jeg har så utrooolig lyst på epler av og til og jeg vet at det hadde hjulpet veldig med et halvt eple.
Noen som vet hvor mye et vanlig grønt eple veier?

Går du på vedvarende på 20 karber..... Hm...
Men spiser du 1/2 eple har du ikke mye karber til overs å spise mat for da ?? 10 karber pr 100 gram og det går ca 6 epler på et kilo. Et middels eple vil da ha ca. 16 karber - 1/2 vil ha 8 karber. Dessuten vil eplet sannsynligvis skape ubalanse i blodsukkeret/insulinbalansen og du vil garantert skippe ut av ketose. ....