Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-06, 13:12   #16
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Men du får ikke min nettmann. Han har jeg tredd en ring nedover..og lenka han fast. Han slipper jeg aldri.. for han er så snill og smart og flink og kjekk og omsorgsfull og flink med penger og flink med unger og sosial og utadvent og dyktig og kjælen og rett og slett helt perfekt for Fjonkenmor som ville vært aldeles hjelpeløs og kaputt uten ham.

Men masse kjekke ledige nettmenner der ute i cyperspace da.. Er bare å slenge fiskekroken uti og hanke inn non eksemplarer. Min annonse var aktivisert i 3 døgn. Da deaktiverte jeg den fordi jeg da allrede hadde fått 136 napp.. Sorterte ut 130 av dem.. og satt igjen med 6.. og valgte han som bodde lengst unna og fikk full klaff.. Livet er fullt av tilfeldigheter.. men noen av den er bare helt vidunderlige... Lykke til i jakta på passende nettmann.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat