Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-06, 15:51   #6
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Aline

Men i forrige tråden så var (om jeg ikke helt husker feil) en av reglene at innlegget IKKE skulle ha noen sammenheng med det før, synes det er litt morro (og isåfall må alle innlegg untatt nr en slettes i denne tråden )

Også må jeg ha litt flere ord, ja

vi hadde da mange innlegg som svarte på andre i den forige tråden og. Er jo bare at man ikke trenger det. synest det er ganske befriende å kunne enten svare på noe noen andre har sagt eller bare si noe som er helt på vidden i forhold til det som ble sagt før.

jeg har 900 ord igjen nå på eksamen. men begynner å stå litt fast nå. og så er konsentrasjonen min på villspor.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat