Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-06, 09:02   #5
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Leger som er tilknyttet opplegget

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Hvordan finner man ut hvilke leger som er kvalifisert til å veilede i eurodietten? Kunne gått på lindberg-klinikken, men forestiller meg at det kan være billigere å bruke "vanlige" leger.

Min sterkeste anbefaling er å ta kontakt med Lindberg-klinikken. Du kan jo spørre om muligheten for å få timer hos 'himself' - jeg tror han har åpnet for flere nye pasienter nå. Jeg går der, og 'ingen andre hender er så trygge å være i som Lindberg-hender'. (Kunne jo nesten vært en reklame dette )

Ellers er det som Nille sier - at det er spesielle leger, og kun leger, som kan foreskrive Eurodiett. Men dersom du har en lege i dag - som du har god kommunikasjon med - så kan han henvende seg til Lindberg-klinikken for selv å få den informasjon/opplæring som trengs for å kunne foreskrive Eurodiett. Men engasjementet må jo være tilstede hos legen da altså...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat