Yessssss !! Jeg er STOR fan av Trinny og Susannah i "What not to wear". Selv om smaken deres er veldig engelsk (du får ikke meg inn i leopardmønstrede klær - uansett om jeg hadde fått 20000!!) er det masse gode tips og jeg har lært masse av å se programmene deres. Det du sier om å være fin på håret og kle seg litt sprekt er helt riktig. Du FØLER deg så mye bedre ! Har nevnt det i journalen min noen ganger også tror jeg. Spesielt etter å ha kommet inn en en størrelse mindre enn før - det gjør underverker for selvfølelsen.
En dag jeg hadde masse husarbeid (stor rengjøring) på planen min og var kledd i gammel joggedress, sier mannen min: "..og hvor var Trinny & Susannah i dag ??" Det var sagt med et stor smil fordi han vet jeg er fan (han tar opp programmene for meg når jeg jobber kveldsvakt tirsdag) og jeg hade vel mast litt vel mye om dem en periode....
Takk for at du postet dette - det var inspirerende !!