Tråd: Fagpersoner
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-06, 22:00   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fagpersoner

Du har ikke skapt noen storm, og det er flott med oppklaring. Det var muligens din noe utstrakte bruk av uthevelser, store bokstaver og farger som kunne få det til å virke som om du ikke var helt fornøyd med "servicen" her inne. Det var jo det jeg skrev også - at det "virket som om".
Godt å høre at du ikke føler deg lurt !

Det er selvfølgelig lov å spørre og vi som er her svarer så godt vi kan. Jeg skal være den første til å beklage at vi ikke har mer kunnskap om South Beach. Men det har altså noe med å gjøre at infoen om SB er vanskelig tilgjengelig og den infoen som finnes er så til de grader selvmotsigende at jeg iallefall har gitt opp å skjønne hva forfatterne egentlig mener. (Sånn, der fikk jeg sagt det og !) Den norske boka er i tillegg like dårlig oversatt som den norske Atkins boka, . sikkert med like mange feil, og det gjør det jo ikke lettere å finne ut hva som er rett !

Håper at du finner svar på de ubesvarte spørsmålene dine. Jeg skal ved tid og anledning hanke frem SB originalen fra bokaugen min, lese den nøye og prøve å lage et vettugt oppsett her inne.