Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-06, 09:57   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Ketose og eple

Hei
Easy Life er en trinvis slankekur basert på pulver i starten. Samtidig er det også i starten en lavkalorikur som så vidt jeg husker gir 900 kalorier pr dag.
Det er en del KH i pulveret så ikke alle kommer i ketose.
De som kommer i ketose går ned mye.
De som ikke kommer i ketose går også ned, men mindre og de er sultne hele tiden - noe jeg har fått bekreftet en gang jeg holdt foredrag for instruktørene på Easy Life og spurte om dette.

Det er helt naturlig at man ikke tåler kraftig anstrengelse når man er i ketose, musklene har ikke glukose til bruk ved kraftig anstrengelse og man går fort tom.
Det er muligens en par viktige poenger du ikke har fått med deg om ketose.?
Har du lyst kan du evt låne "slank med ketolysekuren" på biblioteket og lese den teoretiske del, da vil du forstå dette bedre.

Etter ketosefasen på Easy Life går man gradvis over i et mer Lindbersk kosthold.
Trening er en svært viktig del av hele konseptet som passer for mange.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat