|
Sv: Slim gym/figurforming?
Slik jeg har fått det forklart er det slik at muskelstimulator festes "hvor som helst", har fast "pulsering" og stimulerer de musklene som tilfeldigvis finnes der padsene settes. Mange steder som selger slike behandlinger har ikke greie på muskler og hvor de sitter i det hele tatt. Skal du sette slik på seg selv er det jo enda vanskeligere.
Treningssimulator som f.eks. Bailine kjører mange forskjellige program. Pulseringene varieres, går dypere og pads plasseres etter et bestemt mønster alt ettersom hvilke muskler som skal stimuleres. Altså etter hvilke muskler som skal trenes. Du skal kunne velge mellom figurformingsøvelser eller styrketrening med vekter.
Det er slik fysioen min forklarte det også da jeg spurte ham. Leste en undersøkelse for noen år siden ang forksjellen på muskelstimulator i skjønnhetssalong og Bailine - da kom Bailine helt klart best ut og ble kalt treningssimulator og ikke musklestimulator.
Mer vet jeg ikke og kan ikke forklare det bedre.