Tråd: Proteinmel
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-06, 21:48   #8
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinmel

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Soyabønner kan males opp til soyamel, det inneholder ca 20gram
karbohydrat/100 gram. Soyaprotein er soyamel der man fjerner det meste av karbohydratene, altså resnet soyamel. Jo mer som fjernes jo dyrere blir soyaproteinet. Ketolyse soyaprotein inneholder 2,8 gram karbohydrat pr 100 gram ( rest-kh. etter rensing). Det har ingen PRAKTISK betydning til den bruk proteinpulveret er tiltenkt.
OK?
Torkil

Okey!! Sånn det henger sammen.. ! Tusen takk for opplysende svar. Og du.. takk for superrask levering av ketolyseprodukter. Jeg betillte i går og fikk i postkassa i dag.. Så rask levering har jeg aldri opplevd fra noen andre nettbutikker.. Oppretthold den farta der så får du mange superfornøyde kunder.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat