Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-06, 14:06   #1
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Har du edderkoppfobi og bor i Oslo?

Flere edderkopptråder

Jeg kjenner ei som driver med NLP, og som har forespørsel fra Hjemmet om å bli intervjuet om kurering av fobier. Hun trenger derfor en med en fobi hun kan kurere. Det var egentlig meningen at jeg skulle gjøre det, men jeg har bare mark/sneglefobi, og nå sier de i Hjemmet at det ikke er "vanlig nok"... De vil ha en med edderkoppfobi.

Så er det noen her som bor i Oslo som kunne tenke seg å bli kvitt edderkoppfobi? Det tar sannsynligvis kort tid (en session), og involverer ikke noe ubehag. Ingen eksponering for edderkopper! Hvis du kunne tenke deg å stille opp i Hjemmet er behandlingen gratis. Ellers tar hun gjerne folk til behandling som ikke vil i ukeblad, men da koster det penger.

Ehh... er det greit at jeg spør om dette her forresten? Håper det

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat