Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-06, 13:35   #52
Icerus
Medlem

Icerus sin avatar

Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Icerus er ny på veien

Sv: Beas slankedagbok

Hei Bea

Jeg skal begynne på ketolysekuren for første gang nå i sommer. Har gått på Atkins tidligere, og det har gått bra. Men har alltid gått tilbake til gamle vaner, og gått opp igjen. Denne gangen skal jeg over på atkins vedlikehold eller fedon etter at resultater er der jeg vil ha det.

Jeg har også innstilt meg på at dette ikke blir noen kur, men noe som jeg må fortsette med resten av livet. Være obs på at vanlig kost med masse karbohydrater ikke er for meg.. osv.

Har vært borti masse motgang, og kommer til å møte mer.. Men det skal ikke knekke meg. Jeg skal komme meg ut å leve livet!! Det unner jeg meg selv og alle de andre her inne. Problemene ligger som regel på det psykiske planet dessverre. Det er i alle fall de som hemmer meg mest.

Synes at du har oppnådd mye. Bare vent de 10-15 som du snakker om kommer snart bare til å være et vondt minne, slik som de andre er nå. Stå på! Jeg skal støtte på alle måter jeg kan.

KLEM

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat