Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-06, 08:03   #9
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 58
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: sukker og karbofritt liv - mulig i lengden?

mange kloke ord her fra Nille og andre...og jeg kan bare tilføye at jeg ikke opplever et liv i askese og forsakelse! Jeg spiser nå så mye lavkarbo som mulig, og holder vekta i shjakk med det. Dvs at je gikke spiser potet, ris eller pasta mre enn kanskje 1 gang i mnd. Savner de ikke, sålenge jeg lager gode grønnsakalternativer.
Brød er mitt problem..Så da kjøper jeg Lindbergbrødet (dyrt..), så kan (iallefall) jeg spise det og. Sukker/godteri gjør meg uvel m/hjertebank etc så jeg unngår det så godt jeg kan. jeg liker alternativene da...mørk sjokkis og peanøtter..Ett glass rødvin av og til og kaffe hver dag. Hvor er forsakelsen??