Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-06, 19:59   #13
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 48
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprikas slankedagbok

Føler at jeg har skeiet skikkelig ut i dag. Det består i en kroneis og en lompe. Utrolig at det føles som å skeie ut! Jeg føler meg helt marinert på insiden av sukker pga en is! Det er så utrolig deilig å ikke være avhengig av sukker lenger!

Forresten, er det noen som vet hvordan jeg skal få vekk alt det det Httpditten datten (eller hva det er) over tickeren min? Prøvde å slette det fra signaturen min, men det øret vil ikke maskinen høre på.

Håper alle har hatt en fin 17 - mai? Her ble det ikke akkurat en super dag for ungene. Vi hadde tenkt å gå i borgertog og på tivoli, men pga regn og atter regn, ble det til at vi så på barnetoget (barnehagene går ikke i barnetoget her i Stavanger, forstå det den som kan), og var med på litt 17 - mai leker på Våland skole. Etter hvert ble regnet så påtrengende at vi trakk hjemover. Verken barn eller voksne var interessert i a: ødelagte bunader (Les: regn), b: gnagsår som følge av våte og kalde bein eller c: regntøy. Kort sagt: vi ble hjemme. Her ble det pølser, is, brus og film, så det var ikke så aller verst. Tivoli var det dog ikke, ei heller tog.

Håper det er mindre regn der dere bor!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat