Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-04, 21:02   #13
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Så yoghurten har fått skylden for barnas dårlige tenner Hva med saft og kjeks, det er jo ti ganger verre til og med jus er verre for tennene. Hvorfor starter de ikke med forbud mot loff med sirup på eller annet søtpålegg
Når journalistene legger frem sukkerbitene er dette det totale sukkerinnholde i yoghurt de viser. da er altså det naturlige melkesukkeret med og ikke bare tilsatt sukker.
Litagoyoghurtene inneholder faktisk mindre sukker enn vanlig yoghurt. Jeg skal ikke påstå at yoghurt er sunt men det er bedre enn mye annet som blir servert ungene.

Hmm... Kristian? Kansje du skal sjekke yoghurt oppskriftene en gang til?

God morgen er vel omtrent som en Cola, og litago med smak er ikke mye bedre...

Ellers synes jeg dette er en veldig viktig tråd! Gleder meg til å høre hvordan det går Fedonisten! Og om ernæringsfysiologen er no bra...