Tråd: Lett-is
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-06, 08:00   #29
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: lett-is

Takk ! Med 5,2 net karb burde den iallefall kunne spises i fase 2 på South Beach (som det jo handler om her).

Lurer litt mer på denne isen jeg. Er det småis eller boks ? Er karbe tallet pr is eller pr 100 gram ? I tilfelle det siste, hva veier isen hvis det er småis ?
Lurer fordi den da også kan anbefales Atkins på vedvarende (om ikke de første trinnene på stigen) og iallefall vedlikehold. For Ketolysekuren blir det for mange karber.

Så etter isen i to butikker i går, men fant den ikke - derfor må jeg spørre de som har den/har sett den !