Tråd: Hard mage
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-06, 22:13   #33
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hard mage

Opprinnelig lagt inn av saïansupa

Du må huske når du går på en lavkarbo diett, så trenger kroppen mye magesyre for å kunne nyttinggjøre/bryte ned næringen.

Det var en interessant teori. Hva slags næringsstoffer er det som er så spesielle på lavkarbo da ?

Jeg spør fordi det er første gangen i mine mange år på lavkarbo (og i lavkarbo miljø) jeg har hørt denne teorien. Det vi HAR slått fast er at eplesider eddik og andre typer eddiker ikke har noen større effekt utenom å føre til sure oppstøt.

Har du mer informasjon om magesyreproduksjon/lavkarbo ? Dokumentasjon av noen slag, linker, forksningsrapporter eller lignende ?
Litt spennende tema dette.