Sv: har så lyst....
Hei
Grunnen til at man ikke varmt anbefaler ketolysekuren til ammende er at det er gjort lite undersøkelser på dette område.
Med et 7 måneder gammelt barn som får annen mat i tillegg til morsmelk ville jeg ikke ha bekymret meg for å starte på ketolysekuren. Ketolysetablettene inneholder vitaminer og mineraler som alle er innen for den anbefalte mengde i henhold til mattilsynet så det er heller ikke noe problem.
Lykke til
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Opprinnelig lagt inn av susanna
har sååå lyst å begynne på ketolysekuren. Har 10-12kg igjen til jeg er sånn cirka tilbake til den vekta jeg var før graviditetene mine (har fått 4 barn) Har heldigvis gått ned rett over 10 kg til nå men de siste 10 er kjempevanskelige
Leste på ketoøyse.no sidene at man ikke skulle gå på ketolysekuren hvis man er gravid, men finner ikke noe om amminge der inne. Her på dette forumet står det imidlertid at men ikke skal være i ketose når man ammer.....
Jenta mi er snart 7 måneder men jeg ammer mye fremdeles (har kun begynnt å gi litt grøt om kvelden) Jeg vil ikke være så egoistisk at jeg slutter å amme KUN fordi jeg vil ned i vekt. Dermed så må jeg nok vente et halvt års tid før jeg kan prøve meg på ketolysekuren
Ufff.... jeg har bare såååå lyst å kvitte meg med kiloene NÅ
Uff ble litt sytete dette, er bare litt frustrert for tia
|