|
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
kjempelurt med litt småsnacks... ofte serverer de jo potetgullog slikt på sånne reiser go den frister ofte mere enn flymaten, så litt snacks og søtt (bar og nøtter) kan være greit for å stagge snop/snacks-suget i allefall
mat greier man seg uten i fire timer, så du behøver jo bare et måltid med deg sånn sett... viss ikke du skal på lang busstur etter flyturen da...
og er man først kommet seg til Kypros er det jo mye lavkarbo man kan kose seg med også da... biffer og fisk og sånt... poteten kan jo ligge igjen på fatet, og salat er jo ganske greit å spise
ta med deg idoform og imodium, i tilfelle du får feriemage... det er ikke godt
relativt lang busstur etterpå, så jeg vil være "mett" når lander. vi letter fra sola 2335 og lander 0440 eller.no. men vi har bestilt mat til to, så hvis det er lavkarbo vennlig så skal jeg hvertfall smake. eller så skal sambo få min hovedrett i bytte av hans salat, og det pleie alltid gresk salat når man reise til hellas/kypros. både idoform og imodium og bio dophilus.
og jeg har aldri fått ferie mage. men jeg tar forebyggende i form av 2 bio dophilus hver dag. og masse gresk youghurt.
jippi idag er det 28 dager igjen. 4 x 7 dager. 
|