|
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?
Jeg må også si meg litt enige i de som anbefaler deg å ta litt fri... (i hvertfall på flyet). Du har jo vært superflik til å Silje, og jeg tror ærlig talt ikke hva du spiser på flyet er av veldig stor betyding i den hele sammenhengen. Men det viktigste er at du gjør det som passer DEG best! Du skal nyte din ferie, og leve som du mener er best for deg.
Jeg reiser til Kypros en uke etter deg, og jeg reiser med Star tour - der er det faktisk ikke lov å ha med medbrakt mat flyet.
Jeg gleder gruer meg også nesten til Kypros turen vår - særlig med tanke på at vi skal ha 2 uker på feire med all -inclusive men jeg har bestemt meg for å legge slankingen på hylla i disse 2 ukene...... Jeg har holdt på superfokusert siden begynnelsen av januar, og unner meg selv virkelig en liten pause. Når jeg kommer hjem igjen er har jeg forhåpentligvis masse motivasjon, og jeg skal selvfølgelig rett over på strenft lavkarbokosthold med en gang. Kanskje til og med 2 uker med karbohydrater og masse bevegelse gir meg en liten kick-start igjen???
Når det er sagt så vet jeg jo nå hvor tøft det er å miste vekt, og jeg kommer nok til å være litt påpasselig og ikke stappe i meg. Feks kommer jeg til å drikke vin istedet for øl, begrense antall drinker (selv om jeg elsker strawberry daqurie og cosmo). Fra buffetene kommer jeg til å spise masse salat, og kjøtt/fisk - og heller unne meg mindre smaker av ris, pasta og slikt. Dessertene vet jeg blir min svake side, men jeg kan jo feks velge alternativer som masse frukt, krem og is - som er litt bedre en søte kaker.
Mest av alt satser jeg på å være i masse bevegelse. Jeg skal lage noen svømme-så-og-så mye konkurranse med meg selv, jeg må løpet etter barna ( 3 og 5) - jeg skal gjøre litt øvelser jeg får fra PT en min og jeg skal generelt sett være fokusert på å være mye i bevegelse.
Silje vi har virkelig fortjent en super Kypros ferie
Vi skal forøvrig hit 19 juni : http://www.startour.no/Resorts/trave...e=c&hotel=3761
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|