|
Sv: Spiser jeg for lite?
Ja, Nille, jeg vet godt at du har helt rett! På en måte er det digg å ha dårlig matlyst også, i og med at noe av problemet mitt har vært at jeg alltid er sulten eller har lyst på noe godt... (Før jeg ble kvitt sukkeravhengigheten - å gud så deilig det er) Det er sånn at jeg begynner å kjenne den deilige følelsen av kontroll som jeg har hatt i mine anorektiske perioder. Dit vil jeg ikke igjen, så nå er det bare til å begynne å spise!
Takker for menyforslag, jeg skal virkelig prøve å få i meg mer. Merker jo at jeg ikke går noe særlig fortere ned i vekt av dette her, uansett.
Det som er, er at jeg har noen diffuse smerter i leverregionen. Legen har sendt meg til ultralyd av indre organer, og dit skal jeg den 22. Når jeg spiser et skikkelig måltid, blir jeg kvalm fordi det presser. (Har kastet opp et par ganger også pga det) Dermed er jeg liksom litt redd for å spise skikkelig også, jeg vil jo ikke være kvalm. Dessuten er jeg litt redd og bekymret for hva det kan være. Jeg har hatt disse smertene i litt over et år nå, men (typisk meg) har jeg ikke gått til legen før nå.

Paprika, mamma til to
|