|
Sv: Svar til Sjokomons ang Ketolysekuren
[quote=snupperella]Hei hei.
Jeg kan drikke både te og brus, men drakk ganske mye før, helt til nille gjorde meg oppmerksom på at det nok ikke var så lurt. Før drakk jeg inntil 1,5l pr dag, nå drikker jeg ca 0,5l og kanskje en kopp eller to med te.
Jeg trur ikke jeg kan drikke brus eller te for jeg blir sulten hver gang jeg drikker te
Ble litt svimmel og fikk synsforstyrrelser her noen dager og tror det kan komme av for lite mat. Var litt sløv og spiste veeeldig lite, kanskje etpar egg og en tomat hele dagen men + drikke da.
Oj... det var ekstremt lite mat!
Har bestemt meg for å øke til 20karb nå, økningen er i form av mer grønnsaker. Tok en frossen 500g pose idag og delte på 5 porsj, kokte den ene porsjonen+ca 100g med brokkoli. Etterpå fant jeg ut at det kanskje ble i meste laget når jeg også spiste 1 løvsteik og 2 stk stekt laks+2 kokte egg og 1 tomat idag morges. Noen som er flinke å regne hvor mye karb det blir??
er ikke dreven nokk til å hjelpe deg der må i såfal vite hvor mye en tomat veier, så jeg får dytte den videre! Men jeg trur det er sunnere en bare et par egg og en tomat hele dagen!hehe..