Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-06, 22:49   #1
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Svar til Sjokomons ang Ketolysekuren

Har laget egen tråd til spørsmålene dine, - du fikk ikke noen svar fordi de var postet poå feil sted. Mistet dessverre originalposten din i farten !

Opprinnelig lagt inn av SjokoMons

Synes det er litt lite info utveksling inne her på forumet til Ketolysekuren, jeg er ganske nyskjerig på hovrdan det går med andre der ute som er på kuren...!Så har dere noe å dele så må dere gjøre det, så kan vi lære av hverandre

Er jo usikker på det meste når man er både ny på kur og på forumet her, så jeg håper å få til å dytte i gang noe info diskusjon her!

Jeg er ganske lav bare 150cm og lurer på om jeg spiser for mye i forhold til å nå idialvekten min... Noen som kan gi litt innputt på det? For jeg tenker at det som er en posjon i boka til Torkil P. Andersen kan jo vere beregnet på mennesker med en større idealvekt? Og er derfor for mye for meg til at jeg går ned på det selv om jeg er i ketose?

oxo lurer jeg på om noen flere føler sult på denne kuren? Man skal jo egentlig ikke det vel? Jeg er et matvrak og lurer på hvordan jeg skal bli kvitt denne sultfølelsen.

Nå lurer vel dere på om jeg følger kuren til pungt å prikke og jeg trur da jeg gjør det! Tar pillene mine og følger boka til Torkil så godt jeg kan klare å tolke den. Har blitt som en oppslagsbok for meg, er det noe jeg lurer på så ser jeg etter i den!

OXO luere jeg på dette med kofein!???... Er det noen som kan forklare meg hvorfor noen ikke kan dikke dette, mens andre kan... Er det kabo i kaffen? jeg har nemelig lest at det er 0,5g karb i 100g kaffe... er dette da i tørr vare eller ?

Lurer oxo på om det kan vere farlig med en en kjempe sprekk når det gjelder å spise for mye fett? Jeg har nemelig fått så utrolig sug på fett, altså meierismør og Cocosa! Jeg trur jeg klarte å stappe i meg nermere 200g blanding av meirismør og Cocosa i sta, bare gaflet i meg er det flere som opplever dette? Oxo er man bare sånn passe mett etterpå!!! Er det noe spesielt galt med meg kansje? hehe...