Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-06, 19:43   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nettokarber??? Kan noen forklare?

Opprinnelig lagt inn av Imse

For meg henger det ikke på grep at den ikke inneholder noen karber. Men dette inneholder sjokoladen:kakaomasse,laktitol, tørrmelk, kakaofett, sojalecitin, emugleringsmiddel, acesulfam K950(søtningsmiddel), syntetisk vanilje.
Næringsinnhold pr 40 g: (det står sugar på engelsk), 8g fra laktitol
Skjønner du dette Nille?

Det er mindre enn 1 gram sukkerart pr 40 gram. De behøver ikke å oppgi det når det er under 1 gram pr 100 egentlig.....

For å være helt sikkert ville jeg iallefall regnet 1 carb pr 40 grams sjokolade.

Om du merker at vekta står stille eller går veeeeldig seint ned ville jeg tenkt meg to ganger om før jeg gjorde noen vane av denne sjokoladen. Noen tåler dem - andre tåler dem ikke. Flere reagerer med løs mage - så vær OBS !