|
Sv: trenger gode råd - går ikke ned nok...
Hei igjen,
sååååå hyggelig å få svar allerede etter så kort tid! Det hjelper på motivasjonen, å vite at jeg ikke e den ende der ute...Selv om jeg ikke sliter med stor overvekt, og aldri har, er det forferdelig frustrerende å ha overvekten så urettferdig fordelt..alt på magen (og litt ryggen og, kommet sakte sigende...). Har akkurat kommet hjem etter en bursdagspicknick i gode venners lag, og da var jeg flink og spiste ingen kaker, drakk ingen vin eller champagne som de andr hadde med...spiste bare min egen lavkarbosalat m mye fetaost og spekeskinke, og tok et jordbær til dessert. Men moro var det ikke å bare sitte å se på. Tok ikke en gang kaffekopp...
Så nå sitter jg her igjen og leser oppmunttrende ord, mens jeg spiser et bit vellagret Jarlsberg...
Takk for oppmuntring og råd, luringen og melania - oppløftende å høre at noen tillater latte (ellers drikker jeg ikke melk, altså...)og litt vin..sier jo ikke nei til litt mørk sjokkis heller (hehe).Er veldig glad i den nye mørke appelsinsjokoladen...men den er sikkert for søt for dette opplegget?
Vil bare si til deg, melania:Stå på, ...imponerende vekttap - du er flink!!! (har du vært i ketose, eller holder det med mindre karber for deg?)
|