Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-06, 10:58   #23
raptor
Medlem

raptor sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
raptor er ny på veien

Sv: Ketose på proteinrik mat- gunstig?

Vil så absolutt anbefalle deg å kutte ut lihtbrus, saft og tyggis. Jeg er en durkdreven taboholiker, og bælma tab som vann. Sikkert opptil 2 liter om dagen. Flere ba meg kutte ut, men jeg brydde meg ikke. For vekta raste den. Helt til jeg nådde 81 kg. Der stod jeg i en evighet. Begynte å bli en smule desperat og demotivert. For ellers gjorde jeg alt riktig.Men vekta stod bom stille. Så gikk jeg til det ,for meg, dramatiske skritt å kutte ut både brus, saft og tyggis. Og underet skjedde nesten over natta.Har detti ned nesten 3 kg på 2 uker, og livet er atter herlig! Og jeg kom inn i ketose igjen. Må nok innrømme at jeg jeg kan drikke et glass tab på kvelden, men da tar jeg med de karbene det utgjør. det står jo på flaska at den inneholder 0 karbs, men en fugl hvisket noe om at dette ikke nødvendighvis stemmer. Om karboinnholdet er under 1 g pr 100 g, så plikter ikke produsenten å opplyse dette. Så heretter regner jeg ca 5 karbs i ei lita flaske tab.Koser meg stort med farris bris istede. De har jo fått en masse forskjellige smaksvarianter.

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat