|
Sv: Ketose på proteinrik mat- gunstig?
Opprinnelig lagt inn av Nille
Det er bare begrepsforvirring ser jeg. Trodde også med en gang det var snakk om Lindberg og Ketolysekuren. Ketolyse er jo Torkil sitt "ord" - satt sammen av ketose og lipolyse. Så det er ikke Lindberg og ketolyse, men Ketogen Lindberg..... Det er noe legene på Lindberg klinikken anbefaler for å kickstarte systemet og komme i ketose - isteden for å bruke Eurodiett, - og før man senere går over til vanlig Lindberg kosthold.... Det er på en måte en slags mellomting mellom Atkins Induksjon og vedlikehold - som vedvarende - hvor man fremdeles er i ketose men spiser mer enn på Induksjonsnivå. En slags vedvarende uten stigen, om du skjønner hva jeg mener !
Ooops, beklager Det er jeg som har rotet med begrepene. Det er som Nille skriver Ketogen Lindberg jeg bedriver! Takk for opplysningen!
Og når jeg har dere på tråden; Jeg er en frossenpinn av en annen verden og vil gjerne ha romtemp på 27 grader pluss...... Men etter at jeg startet med denne dietten så blir jeg så varm 1-2 timer etter jeg har spist. Det er svært uvant for meg å være varm så jeg lurer....... forhåpentligvis så er det ikke overgangsalderen allerede.... Og det er vel ok at keto-stixen er rosa eller lys lilla? Den trenger vel ikke ha mørkest farge? (måler om kvelden etter trening og spising)
|