Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-06, 14:17   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Respekt for alle medlemmene her inne

Jeg er veldig enig med deg Mofe. vi må ha respekt for hverandre og hverandres kunnskaper og meninger. og noen ganger blir det kanskje mye kakling. Jeg har også vært med på å kakle i tråder, og kanskje ikke helt tenkt over dette før.

når det er sagt, så vil jeg også si at det er forskjell på å respektere folk for deres meninger, og å få lov til å si fra når folk blir frekke og ufne her inne. Det har vært noen tråder hvor folk har overreagert, og det har blitt en overdreven reaksjon, som har fulgt til mye unødvendige kommentarer som jeg synes har vært utrolig frekke og gått på personer. Dette er noe jeg synes har fint lite med respekt for andre å gjøre, og da må det være lov av andre å ta til motmæle og si fra, for da går det ikke lengre på hvilke kunnskaper folk har, men det går på personer.