Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-04, 11:52   #15
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Det er godt at det går rette veien for deg nå Olav. Og så er det veldig bra at du går i bresjen for at alle som trenger det får gratis opphold på slankefarm, det skal du ha all ære for. Men jeg tror ikke det er rette løsningen å stue alle med BMI over 40 på en slankeinstuttisjon. Alle her vet at det ikke er enkelt å slanke seg og er en ikke motivert så går det ivertfall ikke. Derfor så mener jeg at hvis en har satsett penger for å lykkes med slankingen så er en mer motivert og dermed har større sjanse for å lykkes. Nå mener jeg ikke at du skal behøve å betale flere titalls tusen kroner men en liten egenandel på for eksempel 700Kr. Eller hva med å bare betale for maten....

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat