|
Sv: Operasjon - erfaring noen?
Opprinnelig lagt inn av Carisma
Det stemmer at jeg har gått på fedonkurs ja, på klinikken. Fikk beskjed første dagen at med min insulinresistens og PCO kunne de ikke garantere meg noe resultat på vekta, bare på helsa... Ikke særlig inspirerende.
Det var kanskje ikke særlig inspirerende eller det du ønsket å høre - men er det ikke bedre å bli fortalt sannheten fremfor å bli lovet noe som ikke kan holdes da? Det ER større utfordringer for insulinresistente å gå ned i vekt. Ikke alle - men noen. Med PCO i tillegg er utfordringene større. Hvordan gikk det da du gikk på kurs da? Gikk du noe ned? Endret kroppssammensetningen seg? *spør og graver*
Og jeg har forsøkt å få både xenical og reductil tidligere, men fått beskjed om at det er beregnet på å sette ned apetitten, og å blokkere fett, så lenge jeg hverken overspiser eller siser fettrik mat så ville det være 1000 kr ut vinduet hver mnd....
Jeg mener det er HELT RIKTIG at du ikke har fått Xenical og Reductil Det du må jobbe med - og kanskje få hjelp til er å begynne å SPISE! Fikk du til det da du gikk på kurs? I så fall - begynn på kurs igjen!!
Har tenkt på å begynne på klinikken ja, men syns det er litt avskrekkende at det på hjemmesiden står at en konsultasjon koster 1700! Betaler man det hver gang? Hvor ofte må man gå?
1. konsultasjon koster en del - kanskje det er så mye som 1700, det husker jeg ikke. De neste konsultasjonene koster ca. 650,- kroner tror jeg. Hvor ofte du går - avhenger av deg og hvilket opplegg du og legen avtaler det