Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-06, 12:05   #26
Matadormix
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2006
Alder: 40
Matadormix er på en erverdig vei

Sv: Hvitløksdressing

"hvitløksdressing i litervis" var selvfølgelig en overdrivelse, men det er viktig å ha 24-30 i uka (for min vekt og fett%) der jeg går fra 150g karbo om dagen til 1000g karbo dette døgnet. dette er for å høyne nivået av hormonet leptin, som følger insulinet i kroppen og som forteller kroppen ved lave verdier at jeg "sulter". Dette nivået må opp igjen en dag i uka, så da må jeg spise så mye. Selvfølgelig burde disse karbohydratene også være basert på fullkornspasta og liknende, men jeg kan ikke la være å spise litt junk på lørdager. Resultatene er uansett ikke til å klage på.

Og når det gjelder mettet fett så er det fakta at det gir økt dispsisjon til hjerte og karsykdommer, samtidig som det legger seg på innsiden av blodårene og kan føre til forstoppelse i vener og kapilærer. Tror du meg ikke på dette kan du ringe til en lege, eller en professor på blindern å spørre.

PS. jeg har hatt enorm fremgang på den dietten jeg går på nå, og har for øyeblikket fett% rundt 9. Målet er 6 om et par uker.

Matadormix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg variant Svar med sitat