|
Sv: Operasjon - erfaring noen?
Huffamei! Leste innlegget ditt i går, men hvis jeg skal være ærlig, så ble jeg så bestyrtet (fint ord!) at jeg bare fortet meg ut fra innlegget og lot som jeg ikke hadde lest det.
Men jeg klarer ikke å legge fra meg tanken om dette - så jeg får vel skrive da Og dette er et "strengt innlegg med skarp stemme" - bare så du er advart!
For det første syns jeg disse "venninnene" dine er utrolig kort-tenkte og virker veldig overfladiske! JEG syns de undergraver og undervurderer deg som menneske, din personlighet, din kompetanse, din erfaring og deg som arbeidskraft ved å foreslå dette! Blir faktisk så provosert at jeg får lyst til å spørre dem om de er "ansatt på grunn av utseendet" i sine jobber. (Send dem til meg så skal jeg fille-riste dem...
For det andre - og det viktigste egentlig - syns jeg du skal legge tanken om operasjon LANGT bak i hjernen. Du skriver selv at du VET at du spiser for lite - og da sier du jo egentlig også at du ikke gjør hva du kan for å få balansert din vekt. HVA som er grunnen til at du spiser på denne måten kan jo være et kapittel i seg selv - men det løses ikke ved operasjon i hvert fall!
Mener å huske at du har skrevet at du har gått på "Fedon-kurs" tidligere, men er ikke helt sikker altså. Har du vært i kontakt med klinikken til Fedon? Hvis ikke vil jeg så absolutt anbefale deg å gjøre det, og bestille time og få en vurdering der. Jeg er selv pasient der, og jeg har ALDRI noensinne fått så enestående behandling som hos dem. Men jeg har også spilt med veldig åpne kort - og "kledd meg veldig naken" når jeg har vært der, og det tror jeg er viktig. Har fortalt om angst, depresjoner, spiseforstyrrelser og hele 'sulamitten' jeg - og reaksjonen da har vært VELDIG positiv.
Det ER hjelp å få - send meg PM hvis du vil diskutere mer privat eller trenger mer informasjon!
Lykke til - ikke la noen få sette griller i hodet på deg eller ødelegge for deg!!
fra ENGASJERT Fedonist