Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-06, 10:08   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Operasjon - erfaring noen?

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Hei du,
kan ikke da problemet ditt da være at du rett og slett spiser for lite? at du har tatt knekke på din egen forbrenning? At det vil kunne hjelpe deg å gå ned i vekt ved å spise MER?

Det tenkte jeg også. Når meg og HP la om kostholdet vårt, så spiste han mye mindre enn meg og la bare på seg. Det er viktig å spise nok. Hvordan er det med matinntaket ditt?

Kjedelig med venninner som synser ting uten å vite. Men du vet, de gjør det fordi de bryr seg. Hadde de ikke det gjort, så hadde de ikke brydd seg med det. Eneste måten å få det til å slutte på dersom du missliker det er å fortelle og dele mer av hvordan du har det. Uten informasjon er de overlatt til gjetninger, og det er jo ikke alltid så kjekt for noen av partene.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat