Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-06, 10:39   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tolv vanlige slankefeil

Nei, det er ikke noe nytt... men vi (ihvertfall jeg) trenger å bli minnet om ting innimellom også

Spesielt syntes jeg dette var en bra ting å bli minnet på:

Sitat:

1 Dårlig motivasjon
Selv om motivet for å slanke seg er å få en bedre figur, bør målet være en generell og varig livsstilsforandring som samtidig gir bedre helse. Dette krever at man enten alene eller sammen med andre lager en plan god tid i forveien. Å kaste seg inn i det uten mål og plan er lite lurt. Man bør blant annet ha bestemt seg på forhånd for hvordan man skal takle neste kaffeselskap med vennene, nistepakken, fredagskaka på jobben, kritiske spørsmål fra kolleger og hvordan man skal tilpasse seg sin nærmeste familie.

Videre må man være villig til å gi slipp på eller erstatte innarbeide rutiner som direkte eller indirekte fører til at man spiser eller drikker feil. Jo flere ting man har tenkt igjennom på forhånd og har løsninger på, desto mindre risiko er det for å mislykkes.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat