Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-06, 09:01   #8
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse og amming?

Det er best å ikke sette forventningene for høyt. I sær med tanke på insulinresistens og vansker med å gå ned i vekt. Da er det bedre å si 5-6 kilo og oppnå det og kanskje enda mer, framfor å si 20 kilo og bare gå ned 2. 5-6 kilo er tross alt mye bedre enn ingenting.
Noen er så heldige som deg og kan miste 20 kilo på 2 måneder. Mens andre slik som meg selv har brukt år. Jeg veide på mitt største over 125 kilo og det har vært en kamp gjennom særdeles mange år å komme dit jeg er i dag på 83 kilo. Jeg har slanka meg seriøst siden jeg var 18. Nå er jeg 40.. Det blir noen år det. Og er det så bra å gå raskt ned i vekt..? Du sier jo selv at alle kiloene smatt fort på igjen da du ble gravid. All fornuft og all erfaring sier at det er mest fornuftig å bruke litt tid på vektnedgangen. På den måten får både kroppen og toppen tid til å følge med i endringene.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat